Mosbrott...

har nyss kommit hem från bingo i Mossbrott!
men vann inget =( men men får vinna en annan gång ist =p

Så kikar på när Jonas grejar med hemma bion han kopplar in och grejjar med =)


Idag har vädret vart lite skönare =) Skönt de. Och allergin har vart bättre. Men lite tät ändå!
Funderar på om jag är hungrig eller inte. Men de är jag nog eller lär bli snart...

Imorgon blir de nog stekt potatis och bacon. Idag har vi ätit potatis och hemma gjorda fiskpinnar*mums* De är gott!

Vi ska nog kika film efter han grejjat klart! Är skönt att ha han hemma hela veckan =) Eller ja de blir ju 3 veckor men skönt att ha han hemma iaf. Inte så kul när han åker på måndagar och kommer hem på torsdag eftermiddag =( Iof så blir han hemma torsdag eftermiddag till måndag morgon men jag jobbar ju typ varje helg så träffas ju inte ändå*suck*

Jaja de blir la bättre sen kanske. Om han får börja jobba hemma när bebisen kommer!

Nu ska jag kika TV tills han är klar!

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0