Seg...

Ja jag är lite seg på att blogga men har inte så värst mycke att skriva.. orkar inte så mycke i värmen så har mest legat på soffan...

Har haft ont i mitt högra ben oxå =(
Men idag va de borta(eller ja de har vart borta i några dagar men inte bra att anstränga benet direkt) så tog en chansning och åkte till Ullared.. Och mina ben mådde INTE bra av de =( Eller mina fötter... så  nu har jag massa ont..
Hoppas på att de är borta imorgon.
Men fick köpt massa bra ändå =) Och inte blev de dyrt heller!
Och så höll dom på med nya inspelningar av Ullared så såg när dom föjde Morgan några ggr =)

Och så såg vi Jörgen Jönsson(Inte för att jag vet vem de är men), och pappa och dom vet vem de är! Jaja man kan j inte veta allt ;)

Imorgon ska vi bara ta de lugnt. Mamma och Pappa skulle komma hit och kika lite på boxern. Får se när dom kommer. Och så kanske jag får åka till Jessica och ta in posten + vattna blommorna eftersom dom är i Bollnäs och hälsar på Jörgens släkt!

De är så skönt att få somna och vakna med Jonas =) Och jag får göra de en hel vecka till*woho*
Men sen tar hans semester slut ='(
Men jobbar bara 4 veckor till sen så får jag ha han en hel vecka =D Då vi åker till Bulgarien!

2 augusti ska jag till MVC och prata.. eller va man nu gör. Lämnar prover och kika så allt är okej!
Juli har gått massa fort.. skönt de för tycker vi kan ha lite kyla nu! Trodde jag tyckte om sommaren men inte när de är så här jävla varmt =(
Kan va lite lagom! Typ som de vart andra sommrar fast utan regn.. men de får gärna regna nån dag =)
Som idag har de regnat mycke. De kännsi luften!

Nä nu får de bli sängen.. trött!

Så ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0