Skönt..

de som är skönt med blogg att man kan skriva typ de man vill.. Om de hänt något och inte vill berätta de för "hela världen" (Inte för att hela världen läser just min bligg men) så kan man strunta i de =)

I helgen har man mest vart förkyld.. Och haft sjukt ont i benet =( Men vetju nu va de är iaf så hoppas på de försvinner och inte kommer tillbaka =D

Igår va mamma här en sväng och hälsa på. Sen försökte vi få igång våran boxer för alla 4ans kanaler har lagt av.. men vi får de inte att funka =(

Så vetti fan va vi ska göra!

Idag är de lite grått ute men sjukt varmt. Som de vart hela helgen iof!
Men i natt har de regnat.

Emma fyllde år i går och så skulle vi till måndaxklubben men iom att mitt ben är cpit så kan jag inte köra bil*suck*.. eller jag om några dagar skulle gå bra =)
Så fick va hemma hela dagen igår. Men ska höra med henne om hon vill ses i veckan så hon får sin present =)

Hhmm nu börjar magen kurra.. hungrig tro??
Får nog ta mej en macka!

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0