Söndag

Ja då va de redan söndag.. Denna veckan har gått sjukt fort.
Idag har vi gejjat lite i lägenheten och fick med en del faktiskt.. Men är fortarande massa kvar! Så har en del att plocka upp här hemma men är trött och ont i benen!
Men fick packat upp en del oxå! Jonas skulle bara tvätta bilarna och sen komma in och hjälpa mej och nu vet jag inte vad han gör! Fast nu hörde jag han komma in i dörren!
Men nu orkar jag inte mer! Så han får antingen plocka själv eller göra de ihop imorgon!

Och imorgon så är de arbetsdag igen =( Har vart hemma i 2 veckor men hade gärna vart hemma mer!
Hade gärna vart lyxhustru och kunnat vart hemma hela dagar och bara ha annat för mej än jobb och jobb ;)
Men de hade nog dom flesta vart!

Men ska ju va hemma ett tag sen så!

Nu ska jag kika lite tv!

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0