Ett kort inlägg..

Får blir ett kort inlägg idag =) Fast har inte skrivit pålänge. Har inte fått igång nätet hemma än =(

Skulle ta 10-15 dagar att trycka på lite knappat =S

Måste va jobbigt att göra de.

Just nu är jag hemma hos mamma. Alla sover utom jag. Vi ska till mormor imorgon ioch hälsa på och jag va hos Emma och kika film och åt lite mat så då kunde jag ändå sova här =) Så slipper jag sova själv i mitt stora hus!!
Jonas kommer hem först imorgon så de är skönt med lite sällskap =)

Går inget speciellt bra på tv nu tyvärr så kanske skulle släka ner och sova??
Eller läsa... är lite trött men tror jag somnar om jag släker!

Skriver så fort jag får möjlighet!

Ha de gött
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0