Fattar inte....

jag fattar inte varför jag inte orkar något????????
Skulle börja packa förut men har inte kommit ur soffan än...
Tror de är att jag tycker de är tråkigt att behöva göra de själv. Visserligen kommer Josefin sen så hon får la hjälpa mej =)
Och visst vi har inte bråttom men är skönt om de blir gjort. Men ändå, man vill ju in i de nya så fort som möjligt. Jonas ska hjälpa en kompis med ett hus i helgen så så fort dm blir klara så blir de flytt och jag jobbar så dom får fixa de själva. Fast de är klart ska jag packa allt själv så kan dom flytta allt själv!
Får ju inte bära tungt ändå =)

I fredags när vi hämta v70:in så hade dom fel på serven så kunde inte betala de dom gjort på den så jag ska nog åka dit strax och göra de. Sen åka till ICA och handla lite och kanske baka idag.

Aja nä nu ska jag resa på mej. På allvar........

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0