Snart dax..

Ja de ärla snart dax att sova. Har vart vaken sen 05,30 idag.
Har jobbat och vart på utflykt med jobbet. Sen gick jag in till Jessica och hälsa på! <sen när jag gick va Johanna ute och cykla så fråga hon varför jag va hennes moster så sa att din mamma är min syster, så svara hon att men är Josefin min moster då oxå, haha. Dom är för söta ibland =)

Kikade på greys Anatomy förut och gud va spännande de va... så va tvungen att betala 25 kr för att få se nästa veckas avsnitt på kanal5play.se =)

Och de va de värt kan jag säga =D

Imorgon är de jobb som gäller igen.. Och så kommer Jonas hem. Tycker de är jobbigt när han är borta. Måndagen och tisdagen går bra men på tisdag kväll och onsdag så saknar jag han massor.
Sen blir de packning och förhoppningsvis flytt till helgen om vi hinner mä!

Jaja sova nu.
Ha de gött
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0