APT

Idag har jag vart på mitt första APT. Och de va la kul. Jag lyssna mest på va alla andra sa. Man vill ju inte börja i en ny arbetsgrupp och bara prata hela tiden.
Så tänkte att man får kanske börja "säga sin åsikt" när man blivit lite varm i kläderna.

Aja nu har jag fått veta vilka veckor jag har semester iaf. så blir v. 26-28. Sen ska jag ha de 1 v när vi åker till Bulgarien =)

Och så va jag hos Cecilia på förmiddagen och lämna av henne på jobbet.
Efter mötet åkte jag till mamma och hälsa på.
Och efter de åkte jag,Jossan och Tommy till Hansons kiosk och åt mat*mums*

Imorgon är de jobba som gäller. 7-14,45..
Sen kommer Jonas hem =D
Och fredag och lördag är de nattjobb som gäller.

Just de ska ju ringa och boka ljusparty. Glömde detta idag.

Nä nu ska jag kika lite TV.
Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0