Fredag kväll...

Ja då va de fredag igen!
Kändes som de va typ inte alls längesen de va de! Men va gör de för för mej är de inte helg. Som vanligt.
Så för mej är alla lediga dagar helg för mej!

Och sitter själv just nu. Jonas är på afterwork med jobbet i Lidköping. Men har precis kommit hem från jobbet så är lite trött! Men prata nyss med Jonas så jag lär nog få hämta han snart för han har redan spytt 2 ggr =s
Josefin och Tommy kommer snart och ska hämta lite grejer till företagsmässan imorgon som hon glömt här.
Så blir nog att jag lägger mej sen och läser eller nåt!

Har kikat lite bil idag mä men hitta ingen vi ville ha =(
Fast jag är inte lika kräsen som Jonas men men! Hitta en jätte söt bil som jag tyckte va bra men Jonas trodde den skulle kosta massa pengar! Och de satt ingen skyllt på den om info och pris!

Men får kika mer en annan dag! Jag tröttnar så fort av att kika på bilar!

Nä ska kika lite tv nu!
Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0