Hastigt..

Igår kväll ringde dom mej från jobbet och ville jag skulle jobba natten.. oxå!! Men snäll som jag är(!!) så självklart ställde jag upp =)
Men ville inte börja 21,15 för va i Lidköping hos Jonas bror så ville ju gärna va där och hälsa på en stund.
Så Sara stanna till kl 01,00 =) Så nu är jag själv! Men fick sovit lite hemma.
Och ska snart gå och fixa lite i tvättstugorna på båda avd.

Imorgon händer de la inte för mö! Sova bort halva dagen, sen åka och jobba igen.
Fast på Kertsinsås!
Va sjukt längesen jag va där! Så ska bli kul =)

V.13 när de är påsklov här ska jag åka till min farmor och farfar i några dagar. Med Jessica och henens 3 vildingar=)
Ska bli kul =)

Nä nu får jag greja lite.
Man blir rätt seg av att sitta här kan jag lova =p

ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: jessica

hehe jasså du åkte på att jobba mera..hur orkar du det?

2010-03-12 @ 10:48:33
URL: http://mammatilltrebusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0