Hem till Gården.

Sitter och kika på Hem till Gården nu =) Älskar de programmet.

Och Josefin och Angelica va här nyss och spela Skip-bo och dansa lite Let´s Dance.
Och när jag skulle ut och hämtam posten mötte jag pappa här utanför så han tänkte komma på kaffe =)
Så han har precis åkt.

Sen i eftermiddag ska jag på cellprovtagning och efter de ska jag till Trollhättan och hämta mina glasögon =D
Så jag kan se igen =p

Imorgon ska jag hem till Cecilia och baka bröd innan de bär av till jobbet..
Hoppas vi hinner innan jag ska köra henne halv 1 =) Men de ska vi nog göra.

Ska inte klaga på värmen men de är lite jobbit att solen lysser rätt in i vardagsrummet varje dag. Och de blir såååå varmt. Och rätt i soffan där man sitter lyser den.
Men jag älskar solen men inte när man inte kan komma ifrån den.
Kan iof sätta mej i datarummet för dit kommer inte solen men då kan jag inte se Hem till Gården ^^

Sen måste jag forsätta diska lite. Och plocka undan.

Så hade gött så länge.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Gardedel

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-06-13 @ 11:38:02
URL: http://gardedel.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0