Igen...

Ja då va man här igen och skrev =) Va längesen nu!
Men har inte haft ork!
Vart sjuk =( Igen! Hatar att va sjuk! Men nu är jag piggare =) Så va lite nervös att jag inte skulle må bra i måndags men febern va borta så de va lugnt =) Lite svårt att svälja men fick i mej lite mat! Så vi drog mot Bro jag och syrran! Lite nervigt va de att köra själv för första gången!
Och vi hade inga miss öden på vägen =)
Och vi stanna på Viby Krog och åt mat och när vi kom till Farmor hade hon lagat mat så fick i mej lite då mä!
Just de vi stanna i Hummlesta och köpte godis oxå =)

Och idag har vi vart inne i Gamla Stan och på Sergels Torg och shoppat lite =)
Så fick köpt mej en ny bh, bärbar telefon, linne, goda mexican godis, och va de nu va mer jag köpte!!
Jo ett par skor!

Så nu har vi nyss kommit hem och jag är helt slut. Är sånt jävla tempo och de va la inte så bra när man nyss haft feber! Men men dit och hem kom vi så har ätit! Och nu sitter jag här!

Jonas ringer nog snart =) Tror han slutar snart. Så jag får la gå upp och hämta telefonen! Sitter nere i gillestugan! Och Josefin ligger i badet!

Så ha de gött så skriver jag mer en annan gång!
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0