Jobb helg..

Ja då ska man jobba helgen... Igen! Som jag gör varje helg. Och de får la gå... Skulle bara jobbat måndag, fredag,lördag och söndag denna veckan men de blev måndag, tisdag,torsdag,fredag,lördag,söndag och måndag.

Men de får gå =) Jag får ihop mina timmar då =) Och så får jag jobba nästa helg =( Tråkigt men de får bli så för annars får jag inte ihop min %... Men jag jobbar inte på min och Jonas årsdag =D Den 14/3.. Eller ja jag jobbar natten till söndag men inte på dagen sen =)

Va och kika på Alice i Underlandet igår.. Och kan nog inte säga att de va en av dom bästa jag sett =S Den va lite långtråkig. Men man skratta lite ibland. Och Anne Hataway skulle nog hellre gjort Alice än den Vita Drottningen.



Aja men nu är den sedd iaf =)

Sitter och väntar på att kattställningen ska komma. Den är lastad på bil iaf så den borde komma när som helst. Så kanske skulle börja tömma och flytta akvariet. Men jag hinner inte göra så mycke för ska åka till Nossebro snart och möta Emma =D Vi ska köpa lite korvan mat och sen kika Hem till Gården. Sen ska jag dra till jobbet... Hon åker till Sthlm på söndag så jag får passa på nu =p

Så nu ska jag gå och klä på mej....

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0