Kattställningen =)

Igår kom våran kattställning vi beställt =D Dom kom precis när jag åkte så de va lite surt men Jonas va ju hemma så han tog emot den =)
Så nu ska vi bara skruva ihop den =) Eller man kanske inte skruvar en sån? Bara trycker ihop? Jaja de får vi se snart. Men först måste akaviet bort.. Och de är inte de lättaste.. Sen får vi sätta upp den.
Hoppas vi hinnar innan jag ska åka runt halv 12. Orka jobba idag oxå =S
Jobbar 12,15-19,45 idag och imorgon..

Sen ikväll blir de nog att åka hem till Carina och Roger. Jonas ska hämta resten av sina grejer. Eller de som får plats och de va lättare om vi va 2 bilar. Men jag vill ju se melodifestivalen. Så hoppas han fixat de mesta tills jag kommer så jag bara kan sätta mej och kika på de.

Nä ska nog äta något innan jag börja greja. Jonas har gått in i duschen så hinner ju de =)
Vi är grymt dåliga på att äta upp bröd måste jag säga. Vi köper de hela tiden men har fått slänga 4 påsar bröd som låg i skafferiet. Och de är inte kul =( Så får börja ha nån ordning på de.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0