Lite längesen...

Ja de va några dagar sen jag skrev här. Men har legat i magsjuka sen jobbat...
Så har inte haft ork eller tid...

Just nu sitter jag och väntar på Therese ska komma hit sen ska vi åka till Linnea och ha trevligt =)
Ska bli kul..

Och sen kommer Philip ochtroligtvis hämtar sofforna.. Dom står lite ivägen nu..

Just nu är de Life of Ryan på tv.. men jag får la missa de då.. Får kika på YouTube..

Annars har de inte hänt så mycke mer än att jag har börjat på mitt "nya" jobb. Och de va la kul.
Kände sej välkommen av vissa men så är de la när man vet att de är många som går timme och bara få timmar som jag fick...
Men men så blir de...
Ska på mitt första APT på onsdag =)

Imorgon ska kanske jag, Jonas, Josefin och Tommy på bio. Alice i Underlandet. Men får se om den går i Vänersborg.
Kanske mest är i Göteborg och Sthlm och såna ställen.

Nä nu hinner jag inte mer för Therese kommer nog strax =)

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0