Ny dag... nya möjligheter!

Ja då va de en ny dag då! Har hunnit med mycke faktiskt =) Först väckte pappa mej så fick gå ner och öppna åt han! Och så hade han med sej ett våffel järn till mej*woho*
Så ikväll ska de gräddas våfflor*mums*
Sen har jag sattpå 1 tvätt och vart på banken =) Ja jag har vart utanför dörren fast jag är ledig ^^
Och ska försöka få städat lite idag.

Sen kommer Tommy hit till Jossan. Och då blir dela att göra våfflor.. men de är 100 år tills han kommer =p
Annars händer inte så mycke.

Josefin är och målar deras montrar idag igen! Så dom blir klara tills på fredag! Och dom åker ju till Sthlm imorgon så dom måste va klara!

Väntar på att Hem till Gården ska börja =) Sen ska jag börja städa!

Jag och Jossan va grymt godis sugna igår så vi åkte till affären och köpte lite godis och dricka =) Och så kika vi film =) I Lover Beth Cooper tror jag den hette!

Nä nu ska jag inte tråka ut er mer =p

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥

Söt bild på Jennifer när hon va liten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0