Ont i magen..

Urch har massa ont i magen. Och mår illa =( Vet inte varför?
Fast iof så är de kanske inte så bra att börja dagen med kaffe =S och bulle. Men pappa kom ju så ville bjuda han på de.
Så han kika på våran nya kattställning. Skulle ju lagt upp en bild på hur de blev men orkar inte.

Harinte hunnit skriva på några dagar heller. Har jobat hela helgen och när jag kommer hem på kvällen orkar jag inte skriva =( Fast vi inte har jobbigt så tar de ändå på krafterna att ha den boenden.
Att alltid måste ta "den" först. Att man måste släppa allt pga "den". Och de är inte kul. Dom måste fan göra något åt de snart. För de är ju jobbigt för båda "den", oss och dom andra boende att behöva orora sej.

Aja nog pra om jobb. Jobbar min 5:te dag så orka prata om de här oxå :p

Till helgen så firarjag och Jonas 1 år =)  14 mars. Och tror vi ska åka till Buddys(?) och bowla och äta ute =D
Och lördagn ska vi nog åka och bada i Skövde. Men får se vad man orkar mä. För ska jobba natt både freda och lördag.

Just de får Gratulera Tommy som fick sitt körkort i torsdags =D Om jag inte redan skrivit de =)

Jag har blivit en riktig morgon männsika sen jag flytta till Vara =) Vaknar mellan 8-9,30 helt själv =) Och de är riktigt gött att komma upp tidigt =)

Fats idag kom pappa hit på kaffe och bulle så fick gå upp iaf men vakna innan han kom =)

Nä nu ska jag greja lite innan Hem till Gården börjar =D

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för den fina kommentaren på min blogg, jag finns här för dig med, även om vi inte träffas så ofta så har du en enorm plats i mitt hjärta. <3 <3

2010-03-08 @ 16:42:24
URL: http://mittlivmedangest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0