Piggare..

Börjar känna mej lite piggare faktiskt. Men tror att de är ibumetinen som gört!
Tyvärr..
Men börjar bli lite hungrig så ska försöka orka bege mej till ICA och handla något lätt!
Josefin kommer sen så hon får diska och fixa maten ^^
Elak jag är men orkar verkligen inte =p
Så hon får mer än gärna göra de!

Jag hoppas jag är pigg nog att åka med och kika på den v70:n vi ska kika på i Skövde imorgon! Jag vill ju oxå provköra...........

Men men vi får la se =)

Ikväll är de Greys på tv så hoppas jag håller mej vaken och kan titta på de! Sov ju som sagt jävligt dåligt.
Och gick upp strax innan 6 imorses!!!!!!

Jaja så är de ibland!
Men för övrig mår jag bättre =) Bättre än förra veckan då jag inte ville något.
Men de har löst sej nu =D

Jaja ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Ågren

Hej!! fin blogg, allt bra? ska vi följa varandra med bloglovin? =) pusss...

2010-03-24 @ 15:37:02
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0