Sjuk..

idag mår jag inte bra =( Inte sovit bra och drömt konstit!
Och igår efter vi kom hem från Jessica så lägger jag mej och läsa och när jag skulle jag släcka så tyckte jag pippifågeln va så tyst så upptäkte jag att den dött =(
Så väntar på att pappa ska ringa på han får komma hit och ta hand om den!!

Ligger på soffan och Stina låter mej inte va!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon har tassarna i ansiktet och vänder sej om och är allmänt störid....
Försöker bita sönder mitt armband mä =(
Dom fäller väldigt mycke nu =S Inte kul!!

Skulle ju till Emma idag men tror jag hopppar de för har feber och ont i halsen när jag sväljer =(

Jaja ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0