Sleepy

Ja då va man sömnig igen! Som vanligt ^^

Nä men de är mest jobb imitt liv nu =( Men på onsdag ska jag träffa Emma. Ska komma ihåg att svara Emma på hennes mess =)
Fick de när jag va på g hem från jobbet och tycker inte om att skriva på touch mobil när jag kör =p "Vanlig" mobil går bra för den känner man ju knapparna men inte på touchen!

Va ska man hitta på för mat idag då? Jag och Josefin ska ju äta något men vad????
Alltid svårt.

Måste diska oxå för Jonas skulle gjort de i helgen när han ändå va hemma men så "glömde" han de, haha!
Så jag får göra de =p

Men ska kika lite Hem till Gården på tv4play.se först =) Missade ju de idag för jag jobba =p

Ha de gött!
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

Svar: Jag har hittat en i Vara, nyrenoverad och skulle titta på den idag. Men nu hade det blivit översvämning i den så jag är inte intresserad längre..SÅ nu vet jag inte riktigt vart jag ska söka, har ringt typ alla hyresvärdar i Vara o ingen verkar ha nåt..

2010-03-23 @ 16:44:31
URL: http://kakrow.blogg.se/
Postat av: Kddlkloiu98789

Great .Now i can say thank you!

2011-06-07 @ 20:54:39
URL: http://kddlkloiu98789.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0