Snark...

Urch va trött jag är.. Men ska sova nu :)

Vakna tidigt idag. Och åkte till Linnea med Therese och så gick vi till Da Vinci och åt thai mat*mums*
Va supergott.. Sen gick vi runt i lite affärer och in på Munken och handla lite så köpte vi hem lite fika.. och snacka om att jag hade ont i magen efter de =p men gott va de.
Sen gick vi och hämta Iza på dagis. Hon bara stirra på både mej och Therese, haha.

Sen kom jag hem och de blev ingen soffhämtning idag. Blir tydligen imorgon ist.
Men de får gå de oxå så länge han kommer innan typ 19 för då ska vi åka till Skövde på bio =) Som vi har reserverat =)

Sen kom mamma och pappa på lite fika :) Och jag och Jossan visa de nya spelet jag hade köpt till WII:et. Just Dance..
Och självklart vann jag =D

Ligger i Jonas knä nu och ögonen vill bara åka ihop så kanske dax att krama kudden?

Kom på förut att jag glömde svara Emma på hennes mess.. som hon skicka igår =$ men får gör de imorgon för vågar inte skicka nu =p

Men förhoppningsvis ska jag till henne innan jag börjar jobba på fredag =)
Va längesen vi sågs.. typ när vi va på Harrys tror jag =S

Nä nu får de bli sängen för måste upp runt 10 för måste åka mot jobbet runt 11,20..

Sov gott allihop.
Jonas♥

Xoxo♥
Stina klättrar gärna överallt. Här la hon sej på Tommys rygg.
Här myser jag och Majsan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0