Tråkigt..........

FAN va tråkigt jag har =( Och blir alltid så trött när jag har tråkigt. Inte direkt man lägger sej nu =p
Josefin åkte precis med Marie till nåt för att måla sina montrar som dom ska ha på Företags Mässan på lördag!

Så hon kommer la om en stund igen!

Vi har nyss ätit. Ungsfalukorv m. potatis!

Har inget att skriva heller! Tänkte om jag provar att skriva lite så kanske jag har lite att göra men de finns inget att skriva.

Har försökt att få tag på en tant på nordea idag men hon har vart upptagen HELA dagen =@
Så imorgon blir de Nordea här i Vara ist.
Vi ska köpa ny bil så måste dit och prata lite med dom!

Nej nu orkar jag inte mer!
Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0