Tröttt som attans...

Fy va trött jag är =( Åkte ju på att jobba natten till idag så va inte speciellt pigg imorses. Och inte är jag specillet pigg nu heller =(
Och snart bär de va till jobbet.
Så ska packa ner lite grejer som jag ska ha med!

Har lagat ris & köttfärsgratäng idag*mums* och samtidigit stod de deg på jäsning till frallor! Så nu är dom klara dom oxå! Så ska ha med mej några till jobbet hade jag tänkt.

Jonas sitter och spelar James Bond just nu! Är ett kul spel men har inte testat de själv än! Men de verka kul iaf!

Känns som om de är lördag idag men tror de är för jag fick jobba inatt oxå.
De rör till alltihop!

Nä nu ska jag packa lite.
Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0