Halsont...

urch har fått ont i halsen =(

Och känner mej febrig och snuvig. Men får la åka till jobbet imorgon iaf. Svårt att svälja.

Va och bada i Skövde i lördags med Jonas, Johanna, Jesper, Josefin, Tommy, Sandra( Tommys syster) och Havanna( Sandras bebis)
Och barnen tyckte de va jätte kul =) Jesper va lite tveksam i början men sen tyckte han att allt va roligt =) Så vi åkte den " gröna" ruchkanan(?) typ 1000 ggr. Sen blev de MAX och sen hem och lämna 2 trötta barn =)

Och dom vill ditigen så får se när de blir. Och så vill dom bobla oxå. De menas att dom vill bowla =)

Sen blev de grillning hos Tommy och Jonas och Tommy dracken del så Jossan hade en rätt full pojkvänn ;) Jonas va inte så farligt.

Men sjukt va trött jag va på vägen hem.

Så idag har vi vart i Trollhättan en sväng och kikat så jag köpte mej ett par mjukisbyxor, ett spel till wii:et (Mario Bruse) Va väldigt kul =) Och Jonas köpte en keps och nåt spel till han till wii:et. Och lite mat som han ska ha med sej till jobbet imorgon.

I veckan händer inte mycke. Jobb tror jag om jag får hålla mej frisk =)

Ha de gött.
Jonas ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0