Hus...

idag fick jag ett trevligt samtal =) Att vi fått huset i Eling.. Eller ja fått och fått. Vi får hyra de.
Så blir typom 3 veckor flytten går =D
Ska bli massa skönt att få "eget". Bara kunna öppnadörren och gå ut på gräsmattan. Kunna ha lite frihet.
Och hyresvärden verka jätte bra =)
Trodde inte vi skulle få huset för va ett par före oss som skull ge svar idag och tänkte vem säger nej till ett hus men de fanns de visst folk som gjorde de =D

Så nu är de dax att börja packa. Men mår fortfarande lite konstigt sen igår. Vet inte riktigt va de är men när jag slutat jobbet igår vid 17 tiden så mådde jag lite illa. Sen hem till mamma och fika och så fick vi ryck att åka till Trollhättan och hämta kina mat. Och innan Jonas och Tommy kom hem igen börja jag må illa som fan. Visst hade inte ätit på ett tag men ändå. Fick i mej rätt mycke mat ändåmen sen kom illamåendet igen och trodde seriöst att jag skulle spy så fick med mej en påse på vägen hem. Men ingen spya kom =)
Men va bara att gå in, på med pyamas och lägga sej.
Mår lite bättre idag men lite oroligt i magen är de. Men känner mej lite hungrig oxå. Så får bli en smörgås nu =)
Ska jobba idag igen.
14,30-21,30.. Men de ska gå bra =) Måste bara komma på en god kvällsmat till mina gamlingar =)

Väntar på att Hem till Gården ska börja. Men de är över 1 timme kvar.
Nu får de bli lite smörgås.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Linda, du måste tänka på att äta riktigt nu, morgon lunch, middag och kvällsmat! Det är ju skit viktigt. Massa puss och kram, tänker på dig!

<3

2010-06-01 @ 00:18:58
Postat av: gabriella

heej sötnöt!

Nej, 18 måste man vara här :) kram

2010-06-01 @ 11:32:48
URL: http://belski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0