Jobba...

Urch ska jobba idag =( Har ingen lust. Är så tråkigt att åka till jobbet när man vet att Jonas kom hem igår så får vi inte träffas bara för jag jobbar*suck*
Men fårträffa han imorgon.

Då ska vi ha en liten "familjedag" men min familj =)
Tror Jessicas familj ska med. Vore kul iaf. Men vi ska åka till Havets Hus i Lysekil. Så dår får jag va med Jonas =)

Och söndag jobbarjag helllla dagen!

Vi ska strax åka och kika på ett hus i Eling. Så får se hur de ser ut. Så ska vi höra av oss till de andra huset och se när dom bestämt sej. Men de är mycke "greja själv" där.

Och ja jag är gravid. Så ja "anonym" jag är gravid. Och ja vet vem du är så du behöver inte va anonym. Va inte så svårt att lista ut redan första gången du skrev.
Menva inget jag ville gå ut med då. Och de är inte andras uppgift att säga till folk att jag va de för jag hade sagt att dom inte behövde säga något förens jag själv ville de. Så de va inte den andra personens fel att honinte sagt något.


Jaja nu ska jag göra mej ordning så vi kan åka strax.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0