Klockan...

känns som om kl går riktigt sakta idag.

Men iaf så har pappa var här med en, ja va ska man kalla de? de är en skänk(?) som har överdel med glasdörrar. Väldigt fin faktiskt =) Så den ska stå där kattställningen stod. Så måste fylla den med lite glas.

Jonas är på volvo med pappa för dom skulle byta fjädrar igår men så va de nåt så nu skulle dom höra hur dom skulle göra.

Och jag min klantskalle... vi satt och åt frukost och pappa och Josefin satt och kika på Biggest Looser så skulle jag ställa in så hade jag en kanna vatten på bordet och ena påsen hade fastnat under. Och visst fan välte hela den när jag drog i påsen*suck*
Så de va vatten ÖVERALLT. Så pappa, jag och Jonas fick torka vatten =)

Nu ska jag lägga mej lite på soffan. Borde egentligen tvätta men de kanske Jonas kan göra i helgen när jag jobbar =)
Man får inte va dum ;)

Jaja ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0