Tidigt....

idag är jag uppe tidigt. Fast de är bara för att Jonas åkt. Borde lägga mej igen men jag har sån klåda som kommer bara ligga och klia mej. Och ska ju snart ringa farbror doktorn och få en tid. Och lägger jag mej kommer jag bara somna om ochva för trött för att få en normal tid ^^

Idag händer inte mycke annars. Lite disk att ta hand om. Tvätt. Och en lilla syster som kommer hit =) Som vanligt. Hon ville ha pannkakor idag så får la kanske göra detta då. Men måste handla mjölk först.

Imorn är de jobb som gäller och onsdag ska jag ut med jobbet. Vi ska till Universeum i Gbg och kika =)
Torsdag-fredag är de jobb sen är man ledig helgen =)
Så lärdag tänkte jag och Josefin ta med våra syskon barn Johanna och Jesper på en liten badutflykt till Skövde sen blir de grillning på kvällen hos Tommy.
Kan bli mysigt om vädret bara håller sej =)

Annars blir de rätt lugnt.

Igår kväll ringde dom om huset i Ryda och fråga om vi ville kolla. De är ju hyreshus isf. Och de är ju gött med hus oxå. Men va ju i Ardala igår(Ja jag vet långt bort men de är eget) och de va bostadsrätt. Jätte fin och så. Så vi har lite beslutsångest här. Men Jonas ska ringa banken idag och se va dom säger om lån sen så får man ju lägga bud och tycker vi då att huset är finare och så så är de ju bara att betala tillbaka alla pengar.
Om man nu får huset. Urch jobbigt.

Nä nu gäspar jag mycke. Får nog bli lite läsning tills kl bli 8 så man kan ringa vdc.

Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0