23,29

Go kväll..
Hur står de till med er?
Här är de lite huvudvärk.. men har spelat lite wii. Först tennis och sen bowling med ♥.
Så kan va de..

Idag har inte så mycke hänt.. Skulle åkt till NÄL Och lämnat tillbaka kylbägen vi lånade för att frakta mjölken som jag pumpat men tiden bara flög iväg så de blev aldrig av sen ringde Jonas syster Linda och fråga om dom fick kika över och äta pizza. Så de gjorde dom.. hade tänkt åka till Jessica efter och hämta lakan hon har och hälsa på lite men kl blev lite mycke så vi orkade inte.. så åker förbi dom imorgon =)
Andrew skulle komma förbi här imorgon oxå =)

Sitter och försöker komma på lite musik som man kan ladda hem och bränna ut. Men kommer inte på så mycke.. fått ihop 10 låtar än så länge bra.
Men men de är en början.. Eller så får de bli en skiva med 10 låtar på bara ;)

Ska snart väcka min lilla docka då hon ska ha mat.. Får ju inte gå mer än 4 timmar emellan. Ska början med ersättningsmjölk snart för jag pumpar inte ut så mycke längre.. Eller ja jag får ju ut typ 100 ml ibland mer.. men de är inte så de räcker över dagen. Tror jag inte.. Får la rådfråga på bvc.

Vi la Felicia breve hennes minsta kusin William förut. Som är 7 månader äldre än henne..
Är lite skillnad på dom ^^

Nä kanske ska umgås lite med mina älsklingar nu =)

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Elin

jösses :) vilken skillnad, vad väger hon nu eran lilla tjej?

2010-11-22 @ 10:08:49
URL: http://helloeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0