Fredag 20101105

Då va de redan fredag. Veckorna går fort.. Felicia är redan 3 veckor gammal :) men hade ju helst velat att hon spenderat dom veckorna hemma. Hennes nya säng som hon fått från mina föräldrar står ihop skruvad, bäddad och väntar på henne. Istället får hon ligga i en plastlåda på hjul :( men vi har fått börja amma och sonda inne på vårat rum =D så de är bra. Och idag fick vi erbjudande om att ta rummet breve vårat. De är lite större och har skötbord så slipper stå i den sängen Jonas sover för att byta :) och igår natt hade vi henne hela natten :) de va kul. Men inatt sov hon på avd. Kände att jag behövde sova lite. Men får se inatt hur jag gör. Jonas är ju ändå inte här för han ska på bowling med jobbet och de har vart bestämt sen länge. Men sen så är de la skönt att han kan komma ut lite. Synd att de är jag som bär på maten annars hade jag oxå kunnat komma iväg lite :) men men snart är vi härifrån. Man får försöka vara positiv. Visst får man panik och man känner att de funkar ju inte. Hon äter bara samma hela tiden så jag skiter i men så tar man nya krafter från någonstans och tänker att snart är vi hemma :) ringer mamma och pratar lite så kommer nya krafter :) jaja ha de gott. Ska snart ringa Josefin och kolla om hon skulle komma hit en sväng. Jonas & Felicia <3 xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0