Fredag 20101126

Gisses vad trött jag är.. ändå sov jag mellan 6 och 9..
Felicia ville inte alls sova inatt så jag fick stå vid hennes säng för vill vänja av henne med att somna på magen mot mitt bröst. Så kl 6 sa jag till Jonas att han fick gå upp.. Och han är så gullig så självklart gör han de =)
Men nu idag har hon somnat själv i insattsen på vagnen iaf =D Så hoppas på hon börjar göra så i sin säng oxå.

Just nu är vi i Vinköl och hälsar på. Eller ja vi ska sova här för vi ska måla om vardagsrumms bordet och imorgon ska vi på kalas i Mullsjö så vi sa vi stannar över här =)

Idag har vi vart inne på socialen och skrivit faderskaps papper.. Så nu är Jonas pappa på pappret oxå =D
Så nu kan vu byta så hon heter Carlsson Dahlqvist =)

Nä nu fpr jag va social kanske...
ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0