Lite om mej..

Hhmm ja vem är då jag?

Linda Dahlqvist och är 25 år. Föddes den 28 augusti 1985 i Vänersborg. Är mellerst av 3 systrar som är dom bästa systrarna man kan ha. Jessica är äldst på 27 år och har 3 goda barn och Josefin är yngst.
De har hänt en del tråkigheter i mitt liv som jag helst vill glömma men samtidigt har den gjort mej till den jag är idag.
Idag har jag en liten familj som jag älskar hur mycke som helst.. Jag är mamma till en liten Felicia som föddes 6 veckor förtidigt. Så den 15 oktober 2010 blev de akut kejsarsnitt på NÄL i Trollhättan.
 
Jag bodde i Trollhättan till jag va 7 år sen flyttade vi till Främmestad 1992 och där vart vi kvar i ca 10 år. Sen blev de flytt till Längnum men där vart jag inte kvar så länge.. Flyttade till egen lägenhet i Vara sen lite flytt hit och dit innan jag träffade Jonas som jag lever med idag och som är pappa till min dotter. Nu bor vi i Eling utanför Jonslund och trivs riktigt bra.

Jag jobbar på ett ställe som heter Lindbacken och är ett demensboende. Där trivs jag jätte bra.
Är utbildad undersköterska..

Är mammaledig för tillfället så nu ska jag bara gå hemma och mysa med min familj.

komemr inte på så mycke att skriva om mej mer..
Ni får fråga om de är något =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0