Måndag 20101110

Onsdag idag. Denna vecka går segt.. Inte alls lika fort som dom andra 3 veckorna. Men vi är fortfarande kvar på sjukan. Felicia har ammat lite bättre. Kommit upp i 30ml faktiskt några ggr. Och då blir jag glad. Men idag trodde jag jag skulle koka över. Har frågat personalen om man inte kan testa flaska istället och så i typ 1 veckas tid. Och hon som jobba idag frågar: ja ni har väl vart här i nån vecka eller så nu hur tycker ni de går? Jag svarar: ööhh nä vi har snart vart här i 4 veckor så tycker de går sådär. Oj svara hon. Så länge. Har ni funderat på flaska. Jag tittade mest på henne först och svara ja jag har försökt få testa de men verkar inte som dom vill jag ska de. Så hon fixa att jag fick prata med våran kontaktperson. Men så kom läkarna så vi har bestämt att vi ska sänka maten till 50ml och ge henne mer sällan. Så hon får jobba lite för de. Så hon inte blir så bekväm för hon vet att hon får via sonden. Så vi ska prova detta och de känns bra att dom provar lite nytt :) och funkar inte detta så kör vi flaska. Nu börjar hon röra lite på sig så hon börjar nog bli hungrig. Så ha de gott. Jonas & Felicia <3 xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Runaraida

Very impressed!

2010-12-23 @ 10:28:28
URL: http://runaraida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0