Måndag 20101122

Gokväll.. är hur trött som helst.. somna på soffan med Felicia i knät förut. Har vart uppe sen 6 imorses.
Idag har vi inte gjort så mycke. Plockat lite, lagat mat och haft Andrew och hans syster på besök.
Och så har vi vart inne på första BVC besöket. Så min lilla älskling vägde 3140 nu.. gått upp 110 gram =) Och växt 1 hel centimeter. Så nu är hon 51 lång.
Min lilla docka börjar bli en stor docka ;)

Har börjat med lite ersättningsmjölk då min börjar sina.. orkar inte pumpa var 3de timme så blir lite då och då under dagen.. så då räcker inte mjölken.  Men är bra att man kan ta sånt ist =)

Nu börjar Felicia vakna så får ge henne lite mat.. Sen ska jag mysa med Jonas i soffan =)
Hade tänkt skriva lite mer men får bli en annan gång.. Felicia går ju i första hand ;)

Ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Louise

aw lilla tjejen ju!



sv: ja dom ska jju detta... tyvärr!! alla som har fått kontrakt tills december som antagligen förut skulle fått förlängt kommer antagligen få gå... 200 pers ska dom sparka :(

2010-11-23 @ 11:37:02
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Elin

jo med så långt har jag med kommit, men kan bara skriva en rubrik, inte någon text :(



skönt att lilla tjejen växer :)

2010-11-23 @ 14:44:15
URL: http://helloeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0