Mina föräldrar..

Dag 3!

Mamma: Helena Ros-Marie Dahlqvist. Hette Ljung innan hon gifte sej med min pappa. Föddes den 13 januari 1963 i Vänersborg(tror jag). Är den bästa mamma man kan ha. Ställer upp så fort de är något och finns alltid där.
För några år sen blev vi ovänner pga att jag inte öppnade ögonen och såg vilket helvete jag hade medans min mamma gjorde detta mensjälv tyckte jag hon bara ville förstöra. Detta gjorde så vi tappa kontakten ett tag.
Men sen så stod hon med öppna armar när man insåg sitt misstag.
Och nu står vi närmare varandra än vi någonsin gjort. Jag berättar nog allt för min mamma.
Är de några beslut som ska tas så ringer jag min mamma. Skulle inte överleva om jag inte fick prata med min mamma varje dag.
Hon är bäst helt enkelt =)
Hon är även mamma till 3 barn. Jessica 27 år och Josefin 18 år.
Mormor till 4 söta barn. Johanna 7år, Jespers 6år, Jennifer 3år(alla 3 är Jessicas) och lilla Felicia 1månad(mitt lilla barn).

Mamma jobbar på ett äldreboende i Nossebro som undersköterska och har gjort de sen 2002(eller om de är 2003)
Hon är enda systern av 4 syskon. Har 3 bröder var 2 år i livet.

De va lite om min underbara mamma =)

Pappa: Göran Rolf Dahlqvist. Gift med min mamma och är pappa till mej och mina 2 systrar. Han är lika underbar som min mamma =) Han fanns för mej när jag och mamma blev ovänner och de va la tur de. Annars hade de nog blivit värre. Han är född 8 april 1959 och jag får nog skämmas lite men vetti fan vart han är född =$ De får jag ta reda på.
Han är 1 av 2 bröder. Bodde i Örebro (så antar han är född där) tills dom flyttade upp till Bro utanför Stockholm sen flyttade han tillbaka till Nora och sen träffade han min mamma i en sandlåda i Trollhättan.

Han jobbar som lastbils chaufför och har gjort de typ hela mitt liv =)
Även vart en sväng på SAAB.
Han är en jätte bra morfar till 4 söta barn.. och självklart är de samma barn som min mamma är mormor till ;)

Nu bor dom i en liten håla som heter Tråvad. Som dom flyttade till för nån vecka sen. Innan dess bodde dom i Längnum.

De va lite om mina föräldrar =)

Dom i Mallorca =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0