Söndag 20101107

Go kväll. Söndag idag.. Känns som måndag och så har jag fått för mig att de är den 6/11 idag. Men de är inte något av de. Har kikat mycket film(som vi gjort hela tiden här)och försökt ammat. Har vart själv typ hela helgen.. Jonas va med och bowla med hans jobb i fredags och då va Josefin här en sväng. Och på lördagen kom min farmor, hennes syster och hennes man hit och tittade på Felicia. Sen åkte jag med dom till mina föräldrars nya hus där Jonas, pappa och farfar snickrade lite. Nu ska vi kika klart på Sagan om Ringen. Har inte sett dom filmerna. Orkar inte skriva denna gången hur de går för Felicia för de går framåt ena gången sen bakåt. Orkar inte mer snart. Så skriver om de en annan dag istället :) ha de gott. Jonas & Felicia <3 xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0