Söndag 20101121

Söndag redan.. fast de är lördag natt ;) kl är 01,16 så är söndag. Men men..

Jonas ligger och snarkar på soffan. Ovanligt va? Som vanligt när vi ska kika tv så somnar han ^^ fastpå sjukhuset va de jag som somna hela tiden till alla filmer vi såg på datorn.
Men de gör inger om han somnar =) Har ju han som sällskap ändå ;)

Sitter och väntar på att kl ska bli 2.. Då är de dax att väcka Felicia om hon inte vaknat än då och ge henne mat. Är jobbigt att räkna timmar och skit. Hon säger ju till själv om hon är hungrig ^^
Men men får va så här tills hon blir lite äldre.

Har haft Linnea, Niclas och Iza på besök idag. En liten snabbig bara för vi skulle åka och kika in mammas nya hus dom flyttat till. Har ju vart där förut men skulle mest säga hej.
Men de va så kallt så ville inte va för länge för lilla dockan så vi åkte till Blombacka och hälsade påoch fikade lite =)
Och sen in på nya ICA i Vara för att de hur de va där.

Börjar känna mej lite trött.. Hoppas Felicia sover som hon ska inatt =) Hon får sova ända till 6 om hon äter kl 2. Så hoppas hon gör de =)
Imorgon ska vi till NÄL och lämna tillbaka en kylbäg som vi lånade hem för att ha mjölken i som jag pumpat ut. har ju rätt mycke mjölk.
Så här pumpas de några ggr om dagen. Tråkigt men Felicia får ju min mat då iaf =)

Annars händer de inte så mycke. Tisdag kommer Emma och Hugo hit och hälsar på =) Ska bli kul. Sen så blir de att vara hemma och greja.. Har börjat plocka fram alla ljusstakar och ställt dom på bordet i tvspelsrummet. Så ska kika igenom vart jag ska ha dom.
Min syster Josefin ska åka till Ullared nästa vecka och jag är lite avis på henne.. vill oxå dit jö. Men inte alls bara att åka med en lite docka dit där de är så mycke folk!

Ikväll har vi förresten myst med ljus,julmust och chips till filmen X-Men Wolverin som gick på Cabal +. Men den är inte alls lika bra som dom andra filmerna.. denna borde ju vara först egentligen.

Jaja nä nu går ögonen i kors.. ska fixa tvätten sen är de matdax =)

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0