Söndag 20101128

Känns som de är måndag idag..
Och igår kändes som söndag.. man blir lite vilsen på dagarna när man går hemma.. och när Jonas är hemma varje dag blir de mer snurrigt eftersom han brukar jobba på veckorna =p

Men nu har han inte jobbat på 1,5 månad.. Så kommer kännas gött wierd på fredag när jag ska fixa detta själv och han är på jobbet.. ingen jag kan lasta över Flisan till. Men men de kommer gå bra. När vi va på sjukhuset så va ju Jonas iväg ibland och va hemma och tvätta och så då va jag ju själv.

Just nu har vi en arg liten tjej här.. Inte alls på humör. Tror hon har lite ont i magen.
Jonas ger henne flaskan just nu..

Idag skulle vi ha städat men har inte orkat.. ska la göra ett röjande snart.

Funderade på en sak förut när jag fixade hennes mat. Varför heter dammsugare - vacuum cleaner på engelska?
Borde de inte heter dust sucker?
Ibalnd har man lite dumma tankar;)

Jaja städ tajm kanske.. BVC kommer ju imorgon och ska göra hem besök.
Så får plocka upp kartongerna jag slängt på golvet somdom nya julstjärnorna och ljusstackarna vart i. Och sen rast min lilla "dustsucker" ;)

Så ha de gott.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0