Tisdag 20101123

Är redan den 23 november idag. Imorgon är de 1 månad kvar till julafton =) Längtar lite faktiskt..
Tänkte jag skulle satt upp julgardiner och ljusstakar idag men ska till mamma snart så då får de blir imorgon =) Visst kan jag göra de på söndag oxå men vill göra de nu för längtar till grejerna kommer upp ;)

Imorgon skulle Felicia ha fötts =) Känns konstigt att hon redan är här när hon hade BF imorgon.
Visst att de hade kunnat bli 2 veckor -+ men inte 6 veckor =p

På torsdag ska jag på ljusparty hos en släkting. Och visa upp mitt lilla underverk =)

Och f*n va de snöar =S Åkte in till Nossebro igår för att köpa en dammsugare för våran funkar inte som den ska.. så tänkte vi köper den dom annonserar ut på ICA.. Och själklart va den slut bara för vi gett oss ut i detta väder =( Men men de blir en ny dammsugare i veckan iaf =)

Ska snart börja med maten.. bli pyttipanna och ägg idag. Har ingen lust eller fantasi för mat idag..

Felicia ville inte riktigt komma till ro inatt efter halv 3 målet så hon fick ligga på mage mot mitt bröst och då somnar hon alltid gott.. så jag halv satt och sov till halv 8 då Jonas tog henne och gav henne mat.. Sen satt han och myste med henne i soffan till kl 12 då han kom upp och väckte mej.. Och de va så skönt att få sova ut =)
Så jag får va snäll och göra så för han inatt =)

Nej nu får de blir matlagning och sen lite mat till Felicia.

Ha de gött.
Jonas & Felicia♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0