Torsdag 20101118

ZZZZzzzz va trött jag är. Somnade på soffa efter att ha gett Felicia mat. Är mysigt att ha henne mot bröstet.. vi somnar så gott båda 2 framåt kvällen ;)

Har idag vairt på NÄL och blivit utskrivna =D Känns underbart. Nu är man ingen "fånge" längre.. va man ju inte förut heller men man kände sej så instängd och inte kunde man idrekt göra vad man ville.. Bara va innan för NÄLs väggar. Och skulle man åka därifrån så fick man ju inte ta med sej Felicia. Kändes konstigt att gå ut utan henne.
Men nu är de skönt att vi är hemma alla 3 och bara kan va =)

Så ikväll har vi grejat ordning i dusch rummet. Och medans Jonas gjorde de så kom de en mus springandes.. så jag stängde in han där för att försöka fånga den. Men han lyckades inte =( Hörde bara massa bråttlande och lite jävlar emellanåt från rummet ;)
Men hyresvärden ska komma hit om 30 minuter och lämna råttgift och nåt mer som gör att vi blir av med dom..
Inte kul att ha. Dom/den har bitit sönder sångkläder för oss =( Och skitit överallt*blä*

På tisdag ska jag träffa Emma =) Sjukt längesen. Tänkte höra med Angeline om hon är ledig och kan komma.

Nä nu ska jag mysa med lite chips, skumtomtar och julmust i soffan med mina 2 älsklinga =)

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0