Torsdag 20101125

Oj vad denna månaden går.. redan den 25 november. Året har gått sjukt fort känns de som.
När jag fickveta att jag va gravid (5 april) så kändes de som en evighet till 24 november då Felicia va beräknad.. Iof så fick jag inte veta de 5 april men 1 juli fick jag vet..
Men de kändes som de va evigheter bort.

Och  snart är de jul. Fick upp julgardiner i köket och vardagsrummet nu ikväll. Och 1 julstjärna. Ska fixa mer imorgon.. vi fick lite ryck och möblerade om i vardagsrummet.. För vi va inte riktigt nöjda med hur de såg ut innan.. så kom jag på den smarta iden hur vi kunde ha och de gick fin fint =D Så nu kopplar Jonas ihop tv:n och hemmabion och allt va de nu är som ska kopplas.
Men känns bra nu iaf =)
Än så länge.

Vart ingen Trollhättan idag då jag inte ville ge mej ut på vägarna med Felicia.

Just de drömde såsjukt inatt.. att vi hade inbrott. Först hade grannen de och man såg att polisen va där men tjuvarna stack och kom hit och bröt sig in och jag ringde polisen men dom sa att jag fick ringa imorgon på morgonen för dom kan inget göra nu.. kändes så verkligt. Skit läskigt va de.
Men som tur är va de inte verklighet =)

Och i söndags när Linda + familj va här så fick Felicia en jättefin nalle av dom och jag fick en stor tomte mor som är hur fin som helst =) I en liten försen födelsedagspresent..

Nä nu ska Felicia ha mat.. så får la avsluta här =)

Ha de gött.
Jonas & Felicia ♥

Xoxo♥

Min lilla goding♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0