DATOR!!!!

Woho jag skriver från min älskade dator idag =D

Fick igång nätet här hemma igår.. Gjorde så som jag gjorde när jag kopplade in de hos mamma när dom fick bredband för ett tag sen från Telia och då funka de direkt men inte igår.. men reseta de såfunka de efter en stund =)

Idag ska jag och Felicia åka med mamma till min mormor =) Va längesen jag va där nu.. Och de är ju den enda chansen hon har att träffa Felicia så så får de bli!

Så typiskt att när jag kan skriva på dator så kan har jag inget att skriva ;)

Igår va vi ute nästan hela dagen.. Gick till Linda runt 10 sen på en promenad och sen satt vi på lekplatsen.. skulle gått med och hämtat barnen men Felicia va hungrig så gick vi hem.. Sen så gick vi en säng runt 3 tiden igen så va hemma runt halv 5 så åt Felicia lite sen åkte jag och Jonas till huset och slängde skräp..

Nä får la kika på lite andra bloggar nu =) Kollar alltid Louises först för har hon skrivit har de inte blivit någon bebis =( Men ser jag ingen notering så kan man ju hoppas att de är så =D

Jaja ha de gött..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Louise - väntar på min skatt.

haha va söt du e! Jag kommer antagligen vara så ivrig att jag slänger in ett mms-inlägg redan när jag är på g till förlossningen :D

2011-04-12 @ 20:41:51
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0