Fredag 20110429

God morgon.. Ja idag är de morgon för mig och tidig eftermiddag för er ;) Men har sovit till nu.

Har sovit sjukt dåligt inatt.. Vart så tät i näsan att jag inte kunnat andas eller så har jag snarkat för högt så jag själv vaknat av de =(

Men iddag mår jag bättre*jippi* Har ingen feber iaf.. men fortfarande förkyld och ont i halsen =(
Men de går nog över snart om man har tur..

Måste in och handla snart oxå.. Är sugen på fisk idag så blir nog fiskpinnar och potatis till middag =) Och de är la positivt att man är hungrig för då är man på bättringsväg..
Igår va jag inte sugen på något..

Idag ska vi nog gå till Blombacka och betala lite räkningar.. Eller ja Jonas räkningar för hans bank är cp på denna datorn =s Vet inte vad de är men den funkar inte. Så är lite jobbigt varje månad när man ska betala hans*suck*

Flisa sover lite middag just nu så får se när hon vaknar och Jonas målar klart trappan.
Är sjukt stökigt här oxå.. Eller de står disk överallt.. Tänkte att Jonas tar la de nu när jag är sjuk men icke.. Så jag får la försöka orka de sen..
Ska äta lite frukost när min going vaknar så vi kan äta ihop.

Nä nu får jag slänga  mig på soffan och samla krafter till att orka ta disken..

Ha de gött.

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0