Jacka...

Har ju skrivit i tidigare inlägg om att jag beställt en rosa jacka från Ellos.. Vet inte om jag skrivit att de va samma jacka som Linda hade köpt i samma färg utan att jag visste de.. Eller ja jag visste att hon köpt en men trodde de va en annan.. Och nu ikväll har jag varit hos min svärmor och fikat och hälsat på och när vi gick ut så tog hon på sig en jacka för de va lite kallt.. And gues(?) what...... Hon har likadan jacka i samma färg!!!!!! Fast hon hade köpt den förra året... Så är lite komiskt =) Vet en hemlis som jag vill skriva.. Men förstår att hon vill berätta själv först så väntar lite! Men imorn eller nån dag snart kan jag skriva de =) Ska kika big Brother snart sen blir de sängen.. Imorn marken ock kanske BVC.. Får se hur de blir.. Nu ska jag mysa med min älskling =) Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Tilde

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 17:47:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0