Kvällen..

Ja då va kvällen här.. snart natten.. är lite trött faktiskt!

Jonas gick precis upp och la sig så får la krypa ner breve han sen =) Kanske han värmt upp sängen.. Fattar inte varför den är så kall på kvällen när man ska lägga sig?

Och jag fick min vilka igenom.. Louise vann Sveriges Mästerkock =D Me Lika Alot......
Va de jag hade hoppats på.. Apan Jennie tror bara hon är nåt och kan allt*ulkar*

Vill åka till Ullared eller IKEA nån dag.. Men man ska ha pengar till de oxå.. Nån dag ska jag la ha de ;) Nä men de blir nog en tripp dit snart..

Imorn ska jag och Flisan till Linnea och hälsa på henne och hennes mage =)
Ska bli kul..

Sitter och kikar på Big Brother just nu.. är reklam nu men börjar när som helst igen..tänkte kika lite på adlibris om jag hittar lite bra böcker =)

Så sov gott allihop..

Natti..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0