Lördag 20110402

img_5796 (MMS)

God morgon! Lördag idag då.. Känns som vilken grå morgon som helst =( skulle kumva soligt och fint idag!!!!!! Men nån dag blir de la fint här oxå ;) Idag blir de att greja, ska se om vi får upp easy cover på väggarna så vi kan måla här.. Vill få bort lite lådor! Felicia ligger under baby gymet.. Eller ja inte under men på mattan under gymmet ;) än så länge tycker hon de är kul! Är klassfest idag oxå men vill inte gå! Umgås inte med nån från min gamla klass och sen ska de va massa andra skolor där. Och dom fö jag umgicks med umgås jag inte med alls längre =( så känns inte lockande att få dit.. Sen är jag förkyld och ont i halsen och hostar så får bli ligga på soffan under täcket =) Lockar mer! Ska ta fram kyckling strax.. Vi ska äta Mexicansk Lasange idag! Blev inget häromdagen utan blev pizza för vi va hemma så sent så orka inte göra de! Men nu är de slut med sån mat på ett bra tag =) Jaja har la inte så mycke att skriva mer för tillfället.. En bild på Flisan bör hon äter potatis och majs puré =) Jonas & Felicia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0