Lördag 20110416

God morgon!

Då va de morgon hos familjen Carlsson =) Eller ja 2/3.. Jonas sover eftersom de är min morgon =)
Sitter och kollar på Amrecian Idol.. Finns inte så mycke på tv:n nu så får la nöja oss med de..

Felica sitter i gåstolen...

Idag ska vi på kalas hos Roger(Jonas pappa) i eftermiddag.. börjar de inte regna så går vi ner =) Eller ja jag och Felicia iaf.. får se om jag får med Jonas att gå om de är fint..

Om nån timme så kommer Felicia vilja sova igen då ska jag krypa ner hos Jonas och mysa tills hon vaknar!

Hhmm vad ska man ha för middag idag då? Vet inte om de bara blir fika eller om de blir nåt mataktigt hos hans föräldrar så får la se..
Får la äta efter vi vart där när man vet ;)

Imorgon ska vi bara va hemma.. eller ja vill de iaf! Så får se hur de blir.. Måste egentligen till huset men de får la bli nästa helg =)

Nä nu ska jag busa med min lilla going..

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0