Lördag 20110423

Påskafton idag då.. Redan!! Känns som de nyss va jul.. men imorn om 8 månader så är de faktiskt julafton =) Kommer gå fort.. Tyvärr lär la sommaren gå sjukt fort som vanligt =( Ska inte göra nåt i sommar mer än jobba.. Jonas ska va pappa ledig så jag får jobba.. Men skönt för han att va hemma lite.. Sen så har han semester i augusti så då får vi se va de blir.. Sitter ute på altan nu och solar mig lite och Flisan ligger i vagnen och sover.. har sovit en stund så borde vakna snart.. Jonas är och kollar va de är som läcker på bilen.. Och de va la servon(?) som läckte tror jag.. Får se om han får fixat de. Jossan och Tommy kommer om en liten stund och grillar.. Fast först bli de la handla och greja lite! Va på systemet förut och så hade jag glömt mitt leg så Jonas handla så skulle jag börja plocka i påsarna.. Så vi hade köpt 1 flack med Elk(öl) och typ 8-10 cider.. Så fråga hon i kassan som va typ 23-24 om jag skulle dricka nåt så svara Jonas nej de ska hon inte.. Så svara hon: nehe okej, ja detta är ju lite mycke för bara 1 person.. Jonas titta bara på henne och sa sen men jag ska bara ha flaket och en annan ska ha cidern.. Hennes svar: Ja då hoppas jag den är myndig.. De skulle gå bra att nån annan som inte ens va med skulle dricka dom men jag skulle fått visa legom jag skulle druckit?? Lite knäppt.. Men seriöst.. MÅSTE man dricka upp allt på samma dag man köper? Nästan så dom på COOP ska fråga oss nästa gång om vi ska äta all mat för de är nog lite mycke för er..*suck* Jaja ska kika lite FB och Aftonbladet.. Glad Påsk.. Jonas & Felicia <3


Kommentarer
Postat av: Louise- väntar på min skatt

Haha puckat kassabiträde!

2011-04-23 @ 18:24:55
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0