Lördag 20110430

Siste april idag då! Snart maj och snart jobb som gäller i 5 veckor.
Är ju inte så van att gå upp tidigt då Flisa vaknar sent.. Men nu ett tag har hon vaknat lite tidigare än vanligt.. Blir kanske så när dom blir större?

Gårdagen blev inte som vi hade tänkt.. Åkte ju ner till Blombacka för att fixa Jonas räkningar men vart sjukt slöa där så drog ut på Coop besöket länge.. Så fråga Carina om vi ville grilla lax med dom.. Va lite skeptiskt först! Men de va jätte gott. Så får nog bli köpa de.

Ska träffa Linnea och Therese idag =D Runt 12.. Känner mig lite snurrig i huvudet idag men ska nog ha släppts tills då. Tänkte lägga mig när Flisa ska vila förmiddag.

Hon vaknade strax efter 23 igår och va helt hysterisk.. Och då menar jag verkligen hysterisk. Herregud va hon skrek.. Stenhård på magen! Och tysnade bara om hon va hos Jonas och han skaka henne.. Nu menar jag INTE farligt utan hade henne  på magen och gjorde så hon åkte upp och ner SAKTA.. Då va hon lugn och rapa så efter 20 minuter så la vi henne i sängen igen och somna nästan.. Efter nån minut skrek hon igen så tog upp henne och vaggade henne till sömns.
Sen sov hon ända till 06,52 =)
Men de gjorde ont i mammahjärtat när hon skrek så =(
Som tur va så fixade de sig ju..

Har sovit dåligt inatt.. Hostat som en galning och blev tätare i näsan. Så tog lite nässpray så försvann de men hostan va kvar..

Ska kika lite FB sen leka lite med min gos på golvet.

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0