Måndag 20110418

God morgon.. Måndag idag då! Orka de ;)
Nä men de är ju kort vecka för min going så de får la gå =p Samma nästa vecka då dom är lediga på mådag oxå!

Vi har nyss gå upp =) Har gettt Felicia lite välling och nu ligger hon i babygymet.. Hon lärnog sova tidig förmiddag idag.. Hon vakna runt halv 1 och somna vid halv 3 igen så de va skönt =)
Ska inte välling va mer mättande? För senv i brlja med de så har hon vaknat 1 gång och vill ha mer mat.. Inatt vakna hon dock 2 ggr.. Men de gör inget så =)
Men modersmjölksersättning kanske är matig än välling? Men hon blir ju större så borde ju vällingen va mer matig??

Idag ska vi baka för fullt.. tror jag. hade tänkt göra bullar och dumlekakor.. imorn är de ju BVC med läkarkontroll så då hinns de nog inte mä..
Så kanske skulle göra i ordning bulldegen snart så kan jag greja medans hon sover =)
Fast får se.. går ju medans hon är vaken oxå.. Kanske ;)

Ska ta upp lite kyckling snart oxå.. blir kycklingklubbor och ris idag*mums*

Jonas gjorde nästan klart hallen igår.. men när vi satt upp så fattas de 1!!!!!!!!!!!! Och vill gärna inte köpa ett helt nytt paket för 500:- och använda 1/6 =( Så ska sehur vi ska göra.. Jonas hade nån ide =)

Nä ska busa lite med Felicia nu innan jag börjar greja.. ska tvätta och hänga ut idag oxå ;)

Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0